Testimonials

Hieronder ziet uw testimonials van onze klanten en vindt u een kleine greep uit ons klantenbestand.


RSP Makelaars

Chantal Ackermans, Office Manager @ RSP Makelaars - www.rspmakelaars.nl

Nadat wij in het najaar van vorig jaar een controle van de Belastingdienst hadden gehad op het naleven en registreren conform de WWFT, maken we sinds een paar maanden gebruik van de diensten van Handelzeker.

Daarop hebben wij, op eigen verzoek, vorige week de Belastingdienst uitgenodigd om te checken of wij nu de juiste controles uitvoeren en ook op de juiste manier registreren.

En we zijn met vlag en wimpel geslaagd, mede dankzij de samenwerking met Handelzeker! Met hun gebruiksvriendelijke tool, wordt het makkelijk gemaakt om cliëntonderzoek snel en eenvoudig uit te voeren, conform de WWFT. Ook de E-learning-toets, waarvoor we in één keer zijn geslaagd, maakt dit succes compleet.

Team RSP Makelaars

Administratie- & Advieskantoor FL-Advies B.V.

Maikel Maessen, Directeur @ Administratie- en Advieskantoor FL-Advies B.V. - www.fl-advies.nl

Na een jaar gebruik te hebben gemaakt van Handelzeker en haar diensten hebben wij besloten om de samenwerking te verlengen.

Wij hebben deze keuze gemaakt omdat de diensten van Handelzeker ons goed ondersteunen om aan de eisen van de Wwft te kunnen voldoen. Bovendien kunnen wij de “ online” software inzetten om ons klantenbestand regelmatig te scannen op nieuwe signalen en aandachtspunten.

Maikel Maessen
Directeur Administratie- & Advieskantoor FL-Advies B.V.

Sepay B.V.

Maurice Coenen, Compliance Officer @ Sepay B.V. - www.sepay.nl

Klantonderzoek is een essentieel onderdeel van de bedrijfsvoering van Sepay. Hiermee managen wij pro-actief financiële, reputatie en juridische risico’s. Het is bovendien geen eenmalige activiteit maar een doorlopend proces. Zo is het ook noodzakelijk om periodieke controles uit te voeren en controles bij zogenaamde ‘triggerevents’. Denk bij dit laatste aan bijvoorbeeld de aankoop van extra diensten of producten of het vaststellen van ongebruikelijke transacties bij een klant. Deze controles gedurende de periode dat de relatie met de klant bestaat vinden bijvoorbeeld plaats op de actualiteit bedrijfsgegevens, sanctielijsten, ‘bad media’ en UBO gegevens.

Het klantonderzoek leidt tot een risico classificatie van de betreffende klant wat weer aanleiding kan zijn tot de noodzaak van aanvullend of verscherpt onderzoek. Met de klantengroei van Sepay binnen en zeker buiten Nederland groeit steeds meer de noodzaak voor accurate en actuele gegevens uit betrouwbare bronnen. In de regel is het omslachtig, foutgevoelig, tijd- en kostenintensief om gegevens zelfstandig uit diverse bronnen te verzamelen. Een centrale beschikbaarheid van deze gegevens faciliteert daarom niet alleen het klantonderzoek, maar zorgt ook voor een snellere boarding.

Wij hebben hiervoor de oplossingen van een aantal marktpartijen verkend. Daarbij is onder andere gekeken naar de gebruikte data bronnen, de interface voor onze medewerkers, de mogelijkheden voor vastlegging (de zogenaamde evidence) en uiteraard de flexibiliteit en prijs van de leverancier. Sepay heeft als betaalinstelling uiteindelijk gekozen voor Handelzeker als partner omdat zij een kwalitatieve en aantrekkelijk geprijsde maatwerkoplossing konden bieden en zich in de realisatie hiervan als pro-actief en betrouwbaar hebben bewezen.

Maurice Coenen
Compliance Office Sepay B.V

Langeveld Totale Administratie

Debby Langeveld, Eigenaar @ Langeveld Totale administratie - www.langeveldtotaal.nl

Handelzeker begeleidt ons met het naleven van de de Wwft procedures. Met de snelle en gemakkelijke tools kunnen wij ons klantenacceptatie process efficiënter uitvoeren en voldoen we aan eisen van de Wwft.

Debby Langeveld
Eigenaresse Langeveld Totale Administratie